جداکه شدیــم


تـنـــــــهــایــــــــی






 

جدا که شدیم هر دو به یک احساس رسیدیم....تو به "فراغت"من به "فراقت" یک حرف تفاوت که مهم نیست!!!!
تونگران نشو

امشب همه چیز روبه راه است

همه چیز........باورت می شود ؟

دیگر یادگرفته ام که شب ها بخوابم " با یاد تو"

تو نگران نشو!

همه چیز را یاد گرفته ام

راه رفتن در این دنیا را هم " بدون تو " یاد گرفته ام

یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !

یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم...... بی صدا کنم

یاد گرفته ام که چگونه باتو باشم بی آنکه تو باشی

یاد گرفته ام ....... نفس بکشم بدون تو........ وبه یاد تو

یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم

یاد گرفته ام که بی تو بخندم !

یاد گرفته ام که بی تو گریه کنم ..... و بدون شانه هایت

یاد گرفته ام .......... که دیگر عاشق نشوم به غیر تو

یاد گرفته ام که دیگر به کسی دل نبندم !

و مهم تر از همه یاد گرفتم که...........

با یادت زنده باشم و زندگی کنم

اما هنوز یک چیز هست .......... که یاد نگرفته ام

که چگونه .....!!!

برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم....!!!

..... و نمی خواهم که هیچ وقت یاد بگیرم

تو نگرانم نشو !!!

" فراموش کردن " تو را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت.........



نظرات شما عزیزان:

گورستان یک روانی((نام جدید:میخواهم زندگی کنم...))
ساعت22:44---17 مهر 1391


همیشه

در سختی ها به خودم میگفتم


پاسخ:اوووووووووووومدم


گورستان یک روانی
ساعت0:04---14 مهر 1391
یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
تقدیم به تو ...
ساده و کوتاه !
تنها همین 2 کلمه ...
برگـــــــرد ........ دلتنــــــــگم !!!


ayda
ساعت13:04---6 مهر 1391
slm webe bahali dari b manam 1sari bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, |12:45 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕